Škoda je najdôveryhodnejšou značkou automobilov na Slovensku za rok 2025
2m čítanie

Škoda je najdôveryhodnejšou značkou automobilov na Slovensku za rok 2025

› Škoda získava ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2025 v kategórii osobné automobily

› Ocenenie vychádza z prieskumu medzi 2000 slovenskými respondentmi

› Dôvera zákazníkov posilňuje postavenie značky v období rýchlych zmien v mobilite

Škoda získava titul Najdôveryhodnejšia značka 2025 v kategórii osobné automobily a potvrdzuje tak dlhodobú pozíciu lídra medzi slovenskými motoristami. Nezávislý prieskum spoločnosti NielsenIQ realizovaný na prelome septembra a októbra medzi dvoma tisíckami respondentov priniesol jasný výsledok. Slováci vnímajú Škodu ako značku, na ktorú sa môžu s istotou spoľahnúť.

Program Najdôveryhodnejšia značka vznikol, aby odborná verejnosť aj spotrebitelia videli, ktorým značkám dôveruje slovenská populácia najviac. Zákazníci hodnotili značky v 77 kategóriách a rozhodli o víťazoch jubilejného 10. ročníka. Škoda prvenstvo v kategórii obhájila už po ôsmy krát.

Škoda si toto uznanie pripisuje v období intenzívnych inovácií, keď segment osobných automobilov prechádza zásadnou transformáciou. Silná dôvera zákazníkov má pritom pre značku zásadný význam. „Sme radi, že reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov zvolila práve značku Škoda za najdôveryhodnejšiu. Je to pre nás veľký záväzok do budúcnosti byť spoľahlivým partnerom Slovákov v oblasti mobility. Ako značka sa neustále usilujeme o to, aby sa na nás zákazníci aj sympatizanti mohli s dôverou obracať,“ povedal Michal Pres, vedúci marketingu a produktu v spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

„Tohtoročné výsledky opäť potvrdzujú, že dôvera nie je náhodná. Zákazníci oceňujú značky, ktoré dlhodobo doručujú kvalitu, transparentne komunikujú a plnia svoje sľuby. Len vďaka tomu sa k nim zákazníci opätovne vracajú,“ uvádza Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti ATOZ Marketing Services.

Prieskum potvrdil, že dôvera predstavuje kľúčový faktor pri spotrebiteľskom rozhodovaní. Sedemdesiat percent Slovákov uvádza, že víťazné logo zvyšuje ich dôveru vo výrobok alebo službu. Viac ako polovica zákazníkov by si dokonca priplatila za produkt označený týmto logom.

Škoda vníma titul Najdôveryhodnejšia značka 2025 ako impulz ešte aktívnejšie podporovať zákazníkov v meniacom sa prostredí mobility a pokračovať v predstavovaní moderných, technologicky vyspelých a dostupných vozidiel, rovnako ako v zlepšovaní zákazníckych služieb.